Det är onsdag och det är uppdatering!

 Hej! 
Det är onsdagsuppdatering idag. Och självklart är det ju hästarknaden om är tillbaka... igen! 
Har verkligen tröttnat på att fånga in deras hästar och det? 
Kan inte sso komma på något nytt snart? Det har varit kläder flera veckor nu :/ 
Jag tycker självklart att det är kul med nya kläder men kanske inte flera veckor i rad. 


Idag ska jag nog börja rida mitt enda sto :) Midnightbelle. 
Hon är så otroligt fin, jag gillar verkligen den hästen. 
Bild kommer senare om det önskas. 

Snart hoppas jag att servern öppnar så jag kan sätta igång med levlingen. 

Dessutom är det baklängesritt med SB idag ;) Haha! Detta kommer nog sluta i total katastrof! 

 
Lily Winterstar
2014-07-03 @ 14:46:03
URL: http://winterztarz.blogg.se

jaag vill se bild på ditt sto ;:D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0